Familjekväll....?

Lördagen böjade med att jag vaknade och sen klev upp som tur var så jag inte började med något annat... kunde ha slutat illa i så fall..
När jag kommit upp och gjort frukost så åt vi den tillsammans alla tre, jag, pappa och Anni, Jimmie sov fortfarande, eller han var inte hungrig så han låg kvar i sängen och drog sig till klockan blev halv tolv och vi åkte in till Birsta och kollade lite.. Vi hittade inte så mycket men vi träffade Vickis, Snutten (Vickis "boyfriend") och Sandra, det var ett väldigt trevligt möte... Jag pratade lite med dem och frågade om kvällen men det skulle inte hända så mycket, tråkigt nog men imorn kommer det hända grejor, ojojoj vad roligt vi ska ha...
När vi kom från Birsta åkte vi till Willys och handlade inför kvällen, jag och Jimmie skulle bjuda på Tacos. När vi kom hem slängde jag och Anni oss framför Guitar Hero (ovanligt) NÄE!!!
Vi kom på det att man kan spela tilsammans istället för mot varann vilket gjorde det lite roligare, för då skulle man hjälpas åt med att träffa alla, man delade på mätaren som talar om hur mycket poäng man hade och starpower osv, när man skulle ha starpower fick man bestämma att man skulle trycka tillsammans för man kunde inte trycka själv, man skulle trycka samtidigt... =D det blev en riktigt utmaning... hihi ^ ^
När klockan blev hav fem så kom mamma och Tommy till oss de var också hitbjudna på middag, så jag och Anni stängde ner spelet och jag och Jimmie började på maten tillsammans det blev som det blev... haha slutade med smältostkrig.. =/ inte direkt bra... haha men det var kul..
Vi blev klar med maten och alla slog sig till bords för att äta, vi hade det väldigt trevligt tillsammans, när nästan all maten var slut så begav vi oss in i vardagsrummet och satte oss och pratade lite, berättade om olika saker som hänt mellan olika personer, lite minnen och ta igen grejor... =D
Mamma och Tommy begav sig hemåt runt halv tio? tror jag..
När de hade åkt så kollade vi på "Alvin and the chipmunks" SV: "Alvin och gänget"
Det var den sötaste och rligaste film jag sett på länge... hihi musiken till var helt underbar..
Jag får se den igen och verkligen lyssan på musiken eller kanske be någon skicka den =D
Det får jag lösa imron...
Jag har även betalat räkningar nu, så jag är riktigt fattig... men jag klara mig FÖRHOPPNINGSVIS ett tag till... Annars får jag lösa det på ett annat sätt. =)
Nu ska jag sova... Hörs imorn... Natti natti "readers"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback