Filmkväll...

Igår var det väldigt lugnt på dagen med tanle på att det  var tänkt att jag skulle gära något annat så jag hade inte planerat något...
På kvällen åkte jag och Mikka till Ikea och jag köpte en hylla som jag tänkte hänga i hallen så jag har ett litet projekt pågående.
Efter det mötte vi upp Cissi och hennes bror på OKQ8, Cissis bror hade städat sin bil så vi pratade lite med dem innan vi åkte hem till CIssi och kollade på en film.. "Wedding date" rinktigt bra faktiskt.
När vi hade kollat på den bestämmde sig cissi för att hon skulle packa lite, hon ska ju flytta idag till en annan lägenhet i området.
När vi hae packat två lådor så åkte vi in till MAX i stan(vilket är vanligt för oss när vi tre är tillsammans) Jag och cissi beställde en varsin strips med smält ost, vilket också är vanligt...
Mikka fick för sig att hon skulle leka lite på MAX lekplats inne på restaurangen, det blev väldigt kul. hon var in i röret och skulle krypa..
 
Efter det så skulle vi åka hem men vi mellanlandade på plan 4.. Det var lite udda men Cissi kom på idén att vi skulle posa med nummer fyra. =)
    
Det är nog  det underligaste jag gjort på länge. haha

När vi kom tillbaka till Timrå åkte vi till Mikka och skulle kolla in i bilen för Forsell hade köpt sätesklädsel till henne. Det var snyggt så på lördag ska vi FÖRSÖKA sätta fast det men jag tror inte att det kommer att gå så bra...
När Cissi blev hämtad av sin kille bestämmde vi oss för att ka hem till mig och hämta mina saker jag skulle sova hos Mikka igen, Jimmie är fortfarande sjuk...

Idag klev jag och Mikka upp ovanligt tidigt, hon skulle börja jobba halv nio men vi klev upp halv nio...
Jag klev upp klädde på mig och åkte hem väl hemme gjorde jag mig klar för att gå upp till Vivsta skola prata lite med dem om den kommande veckan eftersom jag ska jobba där...
Det gick bra, de flesta barnen hälsade på mig för jag har jobbat där så mycket innan...
När jag kom hem bestämmde jag mig för att jag skulle blogga lite så nu gör jag det... =D
Ikväll vet jag inte vad som händer får se vart man hamnar... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback