Första snön!!!

Jag har just besvittnat min första snö för denna vintern!!!
Vi var inne på barnens hus och kollade lite, när vi kom ut såg vi små, små flingor falla från himlen...
Jag sa till Mikka, aaahh kolla det snöar...
Vi tog bilen upp till  McDonalds och åt, medans vi var in där så såg vi hur flingorna blev större och större, när vi kom ut till och skulle gå till bilen kunde man höra hur det knacka under fötterna när man gick...
OCH JAG SOM ALDRIG KÖRT I SNÖ!!!!!
Vi satte oss i bilen pch åkte till Elgiganten och sen MediaMarkt, det gick bra men blev värre då jag skulle åka ner till Birsta... Min ABS (tror jag) bråkade med mig, men jag löste det... Vågade inte åka motorvägen hem i alla fall...
Så det fick bli gamla vägen...
När jag kom hem släppte jag Mikka och nu sitter jag och väntar på henne... Får se vad vi ska hitta. kom i alla fall på nu att vi glömde köpa en ram i Birsta, men det får vi göra en annan dag eller göra det på Domus...
Min bil var lite snöig när vi kom ut från Donalds...

Det snöande en hel del utanför MediaMarkt...
 

Men nu ska jag kolla på ännu ett svsnitt av Privileged.. Det är sååå himla bra... måste se alla nu =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback