Gårdagen var lång..

Igår klev jag upp åtta fr jag skulle skjutsa Jimmie till praktiken, men det blev att han fick vänta till jag var klar och då var klockan tio i nio och Mikaela var även klar. Så jag skjutsade Mikaela och Jimmie efter det åkte jag hem och hämtade min dator, sen begav jag mig till min mamma. Jag var hos henne vid tio i tio för jag åkte in på affärn och handlade fika först. Vid elva-tiden kom min morfar, han skulle på möte i h-sand, han hade kört från Halmstad i Hallad. Han stannade och pratade med oss åt fika och sen lunch, det var trevligt, när klockan blev halv fyra åkte vi tillbaka, jag stannade på City Gross och handlade inför idag. det blev mycket mat :D
När jag handlat där ville Mikaela att jag skaulle komma till Erikshjälpen så jag kom dit och pratade med henne, när vi åkte därifrån, svängde jag in på MediaMarkt och frågade om de hade fått in en telefon som jag vill kolla på, då sa de, näe den kom inte idag så det kommer troligtvis imorn mellan 13 och 15, så jag skulle ringa efter 15 idag och fråga om den kommit in, men jag strutar nog i det, Innan jag skulle åka hem så svängde jag in på Mc Donalds och pratade med Mikaela, Therese, deras mamma Marie och Forsell, vi hade trevligt. När de skulle till arken åkte jag till Siba och skulle kolla om telefonen kommit dit istället så jag fick titta på den.
Den hade kommit in så jag fick titta på den, den var sååå himla snygg, nu är jag bara mer sugen på att köpa den. :D
Men jag får se om jag köper den i alla fall, vill verkligen ha den, jag får veta mer idag om jag kan eller inte...
När jag varit på Siba åkte jag hem och då mötte jag Mikaela i dörren så jag fick hjälp att bara in allt jag köpt.
Ikväll blir det mys med Tacos, så jag hoppas vi får kul :D
Ni får ha en trevlig kväll, det ska jag ha i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback