Jobbvecka...

Måndag:
Jag började denna sköna vecka med att öppna på vivsta, dvs, jag började jobba kl sex...
Det var väldigt drygt med tanke på att jag inte riktigt kunde sova på hela helgen. Blev att man klev upp tidigt och gick och la sg sent.
Men jag kom iväg till jobbet och jag jobbade hade väldigt trevligt. Det var skönt att få jobba igen, jag har inte jobba på länge nu så jag tyckte det var kul...
Jag jobbade med Sebastian en av de ordinarie fritidsledarnas son.. Han är riktigt trevlig..
När jag hade slutat halv två åkte jag med Mikka in till stan, hon skulle kolla sin syn och se om hon hittade ett par snygga glasögon. Medans Mikka var in och kollade sin syn hittade jag ett par skitsnygga glasögon som jag trodde Mikka skulle gilla så jag visade dem för henne när hon kom ut och hon fastnade för dem på en gång, men det var det andra paret som hon hade problem med... Hon lånade hem 3par och kollade på dem hemma....
På kvällen sen träffade vi Sofie, hon följde med oss när Mikka skulle kolla på bil, efter det så var vi hoa mig en stund och pratade lite... När klockan blev halv tolv kom jag i säng...

Tisdag:
Jag började jobba kl åtta och jag kom  upp i tid, eller jag klev upp tjugo i åtta och sen åt jag frukost på skolan... =D
Det var en riktigt kall morgon, fick frostskador bara jag tittatde ut genom fönstret... men det blev bättre under dagen men inte riktigt så skönt som man vill ha det...
Under dagen på skolan så kollade vi på två filmer och sen  blev det öite utelek, inte så mycket eftersom det var så kallt...
Jag slutatde kvart över fem och då åt jag middag, Jimmie hade lagat, (lövbiff med pommes och bearneisås).
När jag var klar med det åkte jag in till Birsta, jag körde på min första halka, så läskigt först.. Men det gick bra, när jag väl kom hem så pratade jag lite med Mia och när hon hade gått upp tänkte jag kolla på One tree hill men det gkc inte hller för dåskulle Sofie komma förbi en stund. Hon ville prata lite om Iggesundsresan, men jag kan lova att det inte blev så mycket pratade, hon har blivit värsta SMS-nörden, under nästan hela tiden som hon var med mig så messade hon... hela hela tiden, man kunde prata med henne lite emellan sms:en men inte så mkt, så runt kvart i elva tror jag åkte hon hem för hon skulle upp imorn och köra till Iggesund...

Onsdag:
Idag vaknade jag hav åtta min klocka var ställd på åtta men jag vaknade tidigare... När klcokan ringde så klev jag inte up utan jag sov lite till och sen vaknade jag runt nio och könde att nu måste jag kliva upp, så det blev upp ur sängen och direkt in i duschen...
Nu sitter jag här och ska äta frukost alldeles strax och så tänkte jag kolla på ett avsnitt av Privileged. Ny serie som jag har börjat titta på, hur bra som helst...
Jag börjar jobba halv tlv vilket är riktigt skönt för då får man lite lugnt på förmiddagen, men jag jobbar till sex i kväll istället, men det ska nog gå bra, de flesta barnen droppar av och åker hem eller går hem mellan fyra och hav fem...
Nu blir det fukosttajm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback