Lång dag igår!

Igår sov jag hos Mikaela och när vi klev upp blev det lite film och göra sig i ordning, vi skulle hem till Lina och fika lite. Vär vi kom dit bjöd hon på bullar och glass. =D
När klockan närmade sig två pkte vi till Timrå Gymnasium och hälsade på lite, det var kul. Halv fyra ställde jag och Mikaela hos utanför TG och väntade på Sara, hon skulle åka med oss tillbaka till Timrå. Väl hemma i Timrå handlade vi mat och åt hemma hos mig, vi bjöd  Mikaela.
När klockan blev sju åkte jag och hämtade Maja och skjutsade henne på affären så hon kunde handla lite mat osv.
Efter det åkte jag hem till Mikaela och skulle kolla klart på Filmen som hon ch Sara hade staratat när jag var och skjutsade. Det var ett bra slut. haha =D
Klockan närmade sig kvart i nio när vi åkte in till McDonalds och Mikaela åt lite mat, när klockan blev kvart över nio kom Thomas och han skulle äta på Max, när han var klar åkte vi mot Sörberge och skulle fixa en grej när Mikaela fick något s.k. Punktering, eller nått. =O
Men det gick bra, vi hade sådan tur att Thomsa var i närheten så han ville byta på Mikelas bil. Vi bestämmde att träffa honom 9.00 på OK idag och få lite luft i däcket.
När vi kom hem från Sörberge så åkte vi hem till Thomas och spelade lite Giutarr Hero och umgicks. Det var riktigt trevligt. Klockan tio i ett åkte vi en sväng och Thomas sladda lite, riktigt kul. När han skjutsade hem oss så kom jag på att jag hade glömt min laddare hemma hos mig så jag fick låna en telefon av Mikaela så jag kunde sms-terra Thomas ändå.
Imorse skulle vi kliva upp 8.00 så vi kunde göra oss klar och redo till 9.00 så vi kunde möta Thomas på OK så han kunde kolla på däcket nu när det var ljust ute. 9.10 vaknade jag och sa till Mikaela:
-Klockan är tio över nio Mikaela, Vakna!
Mikaela svarde:
-Näe, det är hon inte!
Jag:
-Jo min klocka är tio över nio vad är din?
Mikela:
-Tio över nio.
Båda två slängde sig ur sängen och jag ringde till Thomas och frågade varför  han inte hade ringt oss när vi inte dök upp klockan nio. Han svarade bara lugnt:
-Det är ju inte jag ska fixa däcket, jag skulle ju bara hjälpa er, så om ni inte dyker upp är det inte mitt problem.
Så j*vla knäpp han är vettu, han skulle ju ringa oss om vi inte kommer. haha
Nu sitter jag vid datorn och kolla runtlite, ska strax gå och baka bröd tänkte jag, Jag måste göra det nu för jag har skjutit upp det väldigt länge. ;)
I eftermiddag så ska jag och Jimmie åka med Ankis till CityGross och handla, vi ska äta hos dem ikväll. =D ha lite mys och så. sen ska jag åka och hämta en kompis på kvällen det går inga bussar så hon kommer inte hem från jobbet.
Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. Imorn ska jag va med Mikaela i alla fall ocg vad vi ska hitta på har vi inte kommit underfund med ännu. =/
Men något kul blir det i alla fall. Nästa vecka är jag lovad att få åka lastbil. ska bli sååå kul. ser verkligen fram emot det, jag tycker det är kul med lastbilar. =D
Näe nu får jag gå ch göra lite nytta. haha =D
Ha en trevlig kväll allesammans. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback