Överrasknings-välkommen-hem-tjejkväll...

...det var vad vi hade igår, lite långt namn men det säger ju allt.
Igår hade jag bjudit hit Mikaela för att äta tacos, hon trodde att det vara bara jag och hon men så hade jag även bjudit hit Sara och Lina, vi hade jätte kul, Mikaela blev väldigt överraskad.
Vi gjorde mat och åt gott, umgicks lite när vi var mätta och glada, begav vi oss in i vardagsrummet för att "spela" charader, det var mamma som hade kommit på meningarna så jag och de andra hade ingen aning om vad de stod när vi plockade upp dem, det blev total katastrof, haha, man läste fel, visste inte hur man skulle beskriva vissa ord och man slångde sig på golvet, vi skattade och hade kul långt fram mot haöv tio, efter det begav sig kompisarna hem och jag körde för att tanka. När jag kom hem så stötte jag på två kompisar som hade varit ute och gått med sina hundar, jag stod och pratade med dem i säkert en och en halv timme, klockan var nämligen tio i tolv när jag kom in, haha, det var väldigt kul att prata så mycket med dem, de berättade saker som gjorde att jag blev väldigt glad och nöjd. :D
Nu är det äntligen lördag... då blir det FEST!!!!
Vi blev utkastade från Lenithas fest (tydligen blev det ingen i alla fall) så vi tänkte äsch vi har en egen och nu ska vi ha de, jag trodde inte vi kände så mkt folk som vi har bjudit.
Jag tror att det kan bli skitkul :D
Idag blir det en lång dag innan, först ska jag skjutsa hem mamma och sen ska jag hämta Mikaela och Gustaf, för Mikaela och Mikaela ska in till stan så då skjutsar jag dem samtidigt som jag kör hem. Gustaf ska med mug hem så det blir kul, på vägen hem så ska vi in på Systemet och köpa lite dricka, jag tror inte jag ska köpa, har så himla mycket hemme, men jag får se, har ju lite extra pengar nu, så då kan vi ha kul. :D
När jag kommer hem med Gustaf så ska Jimmie ha gjort middag så vi äter det innan jag gör mig klar, sen ska allt folk droppa in :D kommer att bli toppen.
Imorn är det tänkt att jag ska ligga hemma och ta det lugnt så långe det går.
Men får se hur det blir med den saken. ;)
Hoppas ni andra får en lika trevlig kväll som jag ska ha :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inte du skicka bilderna sen gårdagen till mig sen? :D

Tack för en heltrevlig kväll!

2008-10-04 @ 12:05:13
URL: http://lina007.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback