Såå mycket tankar!!!

Ja då sitter jag hemm igen och har en massa tankar som flyger runt i huvudet... föstår inte hur f*n man kan få plats med så mycket tankar på samma gång...
Mikka är hemma hos sig och ska städa så jag sitter själv med min dator och Jimmie sitter vid sin och spelar samtidigt som han pratar med en massa kompisar på ventrilo... låter väldigt kul..
Fick papper hem idag om mitt ledsagar jobb som jag ska fylla i, handlar om lönen men det ska inte ta så lång tid, de vill väl bara att man ska skriva under och så.. =P
Imorn får jag mitt lönebesked så jag evt hur mycket pengar som jag får i lön på måndag ska bli kul att se hur myckt jag har känat förra månaden...
Vi har varit inne i stan och Mikka har kollat på glasögon och beställt en tid så hon kan kolla sig... Hon ska in på måndag och kolla sig.. jag kan tyvärr inte följa med eftersom jag jobbar från sex till två på måndag, så hon får gå själv tyvärr...
Efter det så gick vi en sväng i stan och kollade lite, skulle fika men det blev inte så.
Vi begav oss då till Fyndlagret och jag köpte två filmer.. =D billigt och bra..
När vi var klar där åkte vi till coop och handlade lite... jag köpte bland annat multi... (ovanligt) haha
Jimmie är fortfarande sjuk så jag gör så gott jag kan för att inte vara i närheten av honom men det är inte så lätt som man tror, inte när man bor ihop...
Funderar på att ta en sväng in på Ikea och köpe en hylla till hallen, men jag fr se om jag gör det elle rinte... det är inte det roligaste att gå där själv...
Imorn ska jag även upp till Vivsta och hämta nyckel så jag kan öppna på måndag när jag ska jobba... Det ska bli skänt att få jobba lite...
Men det är nog jobbigt att ta så långa dagar som jag ha fått... men allt löser sig i slutändan... haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå för tankar? :O

2008-10-24 @ 16:40:41
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback