Trött, tröttare, tröttast..

Igår natt kom jag i säng och somnade mellan halv fem och fem. jag vet sååå trött när jag kom hem, jag somnade så fort jag hade lagt huvudet på kudden.
Jag kom hem så sent för att jag skulle hämta Carina kvart över tre och de ville åka på MAX. Mikaela skulle åka med mig egentligen men hon svarade inte när jag ringde och sen blev samtalet kopplat till röstbrevlådan. Jag stod ute och väntade på henne till klockan var tre, men hon kom inte så då ringde min räddare i nöden.... Thomas... Han var på väg hem och hade tid att prata med mig lite så han pratade med mig hela vägen in till stan och så länge som jag satt och väntade på Carina. Tack Thomas det behövdes...
Idag ska jag inte göra så mkt får se vad som händer, har inte så himla mycket bestämmt men jag får se som sagt...
Jag vet i alla fall att jag ska äta något nu alldeles strax.... för jag är hungrig...
Imorn har jag heller inget bestämmt men jag ska sva lääänge har jag bestämmt mig för för jag tror att jag behöver det =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback