Äntligen!

Nu är min "nästan" klar, tommy har hjälp mig och Jimmie att skruva fast en ny generator, vilket fungerar jätte bra. Det enda som är kvar att göra på bilen nu är bakrutan. Men den är inte så viktig för man får köra utan att den är bytt men jag och Jimmie ska åka ut till näset en dag då Tommy äe där så vi kan byta den när han är med.
Men det kan vänta som sagt. Idag har vi varit till Birsta och köpt en extern hårddisk, vilket är väldigt bra för oss eftersom vi har så mkt som inte borde ligga på datorn så nu har jag suttit hela kvällen och flyttat från datorn till hårddisken och från skivor till hårddisken, nu har vi många skivor och mkt plats på datorn ledigt.
Hoppas att det kan vara så då :P

Imorn ska jag städa bilen tänkte jag och se om det blir något snyggare, jag har fixat en låda som jag kan ha i bagaget och lägga små grejor i som jag inte vill ha löst i bilen, det kommer att bli jätte bra.
Resten av veckan är inte så väl planerad mer än att jag ska träffa en god vän till veckan, men det kan man skriva mer om när det har skett ska även till en annan god vän och kolla på ehnnes nya lägenhet förhoppningsvis, har ju inte så mkt pengar just nu så det gäller att ta det lugnt med körandet.
Men nu ska jag fixa klart på datorn innan jag ska lägga mig i sängen och ta det lugnt med en film :D
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback