En vecka sedan sist...

... nästan i alla fall...
Nu är det måndag igen och det har hänt väldigt mycket sedan sist jag skrev..
Onsdag.. MAdde flyttade in helt, vi hade myskväll med henne i hennes lägenhet...
Vi kollade på film och myste med lite godis.. =D
Väldiht trevligt, vi var vaken till klockan var närmare fyra, tror jag, mendet var väldigt trevligt. =P
Torsdagen sedan så jobbade jag mellan tolv och fyra så då åkte jag på Birsta med E*** och vi gick och små handlade. =
Vi åkte med Sandra in och vi åkte även med Sandra hem... =)
På kvällen kom "Olle" hem till mig och vi bjöd henne på Tacos, hon gilade det väldigt mycket. ;)
Det var trevligt att umgås lite med "olle", hon sov hos mig torsdag till fredag så vi var vaken ganska länge och kolallade på film och besrättade spökhistorier. =P
Fredag: När vi vaknade på fredagen så var det dax att göra sig i ordning och gå bort till Sandra, när vi kom till Sandra så var det jag, Jimmie, "olle", Sandra, Peter, Cicki och Lars, vi var ett helt gäng som skulle g¨och äta innan vi skulle förfesta =P
Vi gick ner på Kebabhouse och tog Pizza/sallad sen gick jag och "olle" hem till mig och bytta kläder efter det så skjutsade jag förtsa vändan med folk till Peter, det var, "olle", Jimmie, LArs och såklart Peter... Förfesten kunde börja... =P
Jag åkte til Sörberge plockade upp Bea och Conny, sen åkte jag till Timrå och Plockade upp Sandra och Cicki..
När de var avsläppta hemma hos Peter åkte jag till Timrå och hämtade Tommy han vill ha skjuts till stan så jag ställde upp. Till sist mötte jag Mari på ICA- stunbinen, sen begav vi oss upp till Peter. =D
Det var så himla mycket folk där när jag väl kom, men det gjorde inget bara roligt med nya människor.. =D
Här kommer lite bilder från förfesten och krogen ENJOY!!!












Men det bästa av allt hände ju mig. =D
Jag har alltid varit ett fan av Skilda världar och när jag kom upp på dansgolvet och såg vem som var DJ, dog jag ju...
Det var Bengt Dahlqvist... =D=D=D
Han som spelade Daniel i Skilda världar så jag tog en bild på honom...
Sandra tog en bild på honom och mig!
Plus att jag fick så klart autografen.. Vilket jag inte tog förra gången kag såg honom men nu har jag den =D
På en tjuga dessutom =P


BÄSTA BILDEN NÅGONSIN!!!!
Fy farao vad roligt vi hade den kvällen =D

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hallå i stugan! allt bra med dig? Nu har jag skaffat en ny blogg.. ska försöka ha kvar den längre än den gamla :P vad händer i helgen? KRAM

2009-04-17 @ 13:03:56
URL: http://kamillaans.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Trodde jag hade länkat dig med, men ska göra det nu :p Jadu, vet inte vad det blir i helgen... massa saker jag vill göra men får se vad man orkar och hinner med. Kramis

2009-04-18 @ 07:19:11
URL: http://kamilaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback