Julafton

Nu är det ungefär previs en vecka kvar till julafton.. =)
Det är massor som händer nu när det blir lov från skolan imorn..
Jag ska va med någon som jag inte varit med på länge imorn, även skjutsa folk, på lördag blir det bara lugnt, ev en sväng in till stan och kolla en grej...
På söndags ska jag vara vaken länge, ända tills kl blir fyra för då kommer min lillebror hit och jag ska hämta honom på stationen...
Han kommer att sova hemma hos mig tilla den 23 då åker vi till timrå och hämtar mamma sen bär det av till NÄSET!!!
Jag och Danne och mormor åker dit då men mamma och Tommy kommer ner den 24. =)
Sen stannar vi där tills den 26 kanske.. Då blir det hemfärd, packa och tvätt och så vidare innan jag och Danne åker ner till pappa den 29 dec... Jag kommer att vara där tills den 5 jan kommer hem mitt i natten då...
Sen den 7 jan blir det skola igen och den 8jan är det helg igen.. hehe det blir inte många dagar i skolan när man väl kommer tillbaka..

Just nu sitter jag och kollar på Johanna hon kan inte komma på vad hon ska baka, men eftersom jag blockerar hennes dator så kan hon inte komma åt internet heller =P hehe

Ikväll blir det bara lugnt och kolla på en film med någon speciell.. =)
Hoppas alla får ett bra lov och en riktigt god jul =)
Jag tror att jag ska få tid att skriva innan nyår så vi tar de lyckönskningarna då =P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback