Fredagen den 13:de...

Gårdagen började med att jag och Sandra skjutsade in Emma och henns kille till busstationen... sen åkte vi till Sandras jobb på bergsgatan så hon fick prova de nya kläderna som de ska ha nu när de bygger om Shell...
När vi kom tillbaka till Timrå gjorde vi inte så mycket slappade sen bestämmde vi oss för att åka till Johan en stund och när vi varit där en stund ringde Mikka och fråga om vi ville med på Birsta så vi åkte hem och hämtade åengar sen åkte vi på Birsta, vu var hemma strax efter sju, då var det snabba ryck som gällde, Jag, Mikka, Sandra, Maja och Madde skulle på fest i Stavreviken, Vi gjorde oss i ordning, Maja kom vid åtta till mig och då kom även Madde, strax efter det kom Mikka och då började förfestandet... =D
Samtidigt som de drack så gjorde vi oss i ordning, Sandra var den som hade svårast att bestämma vad hon skulle ha på sig, men hon blev klar till sist.. När klockan var elva begav vi oss mot Söråker och Maja och Madde fick äta lite där.. =D
När vi kom till stavreviken var klockan strax före halv tolv...
Det var ett trevligt gäng som var där, det var Mia, Emelie, Julia, Denise, Alexander, Robin Aka Jaspar, Krister och Sebastian Aka Ratte(ägare till bostaden där det var fest)..
Det kommer en mass bilder sen, de flesta utan förklaring men det blir nog bra ändå... hehe
När klockan var halv ett åka jag och Madde in till Timrå och skjutsade Carina till stan så hon kunde hämta sin son och hans kompis, de käkade på MAX sen blev det tillbaka till Timrå. Efter Timrå åkte jag och Madde till Stavreviken och hämtade upp Maja, Mikka och Sandra, då blev det direkt in till MAX för de var så fulla allihopa så det var en hel hejarklack i bilen.. hehe
Vi mellanlandade på Shell kolvägen, där träffade vi Richard och Jea, det var väldigt trevligt, pratade lite med dem och så innan vi gick in på MAX och beställde det vi skulle ha och satte oss sedan ner för att äta. =D
När klockan var halv fyra var vi hemma, då hade jag släppt Mikka och Madde i Ljustadalen och Sandra hemma hos sig och jag och Maja gick från Sandra med Zingo så han fick en lite nattpromenad. =P

Gårdagens bilder... =D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback