Fredagens bus...

...blev inte så mycket till bus... tyvärr, min bil började bråka med mig, jag fick ställa mig och skriva med den mitt i natten ute i nacksta... så min bil blev ståendes resten av kvälle, på en parkering utanför Shell i nacksta... Jag körde Sandras bil och skjutsade folk... Det blev att jag skjutsade, Kim och Affe, sen nån kompis till Robin som hade glömt sin leg hemma och sen tillbaka med dem till stan, efter det blev det att jag skjutsade hem Robin och hans tjejkompis, sen tillbaka till stan och då skjutsade jag nån till som var kompis med Robin, hon var så helskön... Haha, hon kom med de roligaste kommentarerna så jag skrattede väldigt mycket på våran resa från stan till Timrå... En av hennes sköna kommentarer var:
"Vi fick ju skjuts av nån kille förra helgen, han var ju söt, men jag var ganska full så det kan ju vara därför... Men han var söt för att jag var såå full och för att vara så liten, han var ju typ bara 1,30!"
Då syftar hon på sin "privata" Chafför som skjutsade hem henne i lördags förra helgen... haha
Hon sa även att:
"Han satt ju och var så sur jämt och det kan man ju inte vara om man sitter där fram och är 1,30... Vi får supa han lång!"
Jag kan ju säga att den här personen som hon pratar om bor i Timrå  och mer än så får jag inte lov att berätta för personen i fråga.. men en kul resa hela vägen från stan blev det ju!!!

När vi kom tillbaka till stan så handlade jag och Maja mat till Sandra sen åkte vi ut tlll Nacksta och lunchade med henne, klcokan var nrämare kvart över fyra när vi kom hem i min bil, så nu blir den stående resten av vintern... Men jag ska väl fixa den, men just nu känner jag inte alls att jag har tiden till det... Så det blir troligtvis Sandras bil imorn när jag ska köra igen, tankar upp den till henne när jag har kört klart, så hon slipper betala en massa bensin...
Men nu ska jag lägga mig i sängen och prata klart med Timmie och Sandra innan jag somnar... Imorn ska jag ju tvätta och jobba, sen ska jag ner på förfest hos Timmie, förhoppningsvis, men han säger, de löser sig... hehe litar på honom ja... =P


NATTENS BILD:
Såhär tycker jag om mina vänner... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback