Utflykt i snön..

Idag har vi varit på utflykt, vi åkte upp till Timrå skidstadion och bestämmde oss för att åka pulka i den backen, det var väldigt trevligt.. =P
Men min pulka var väldigt sliten så det gick inte så snabbt när man åkte ner för backen... men Mikkas pulka gick det snabbt för så vi turades om att åka på den... men det blev inte så mkt åkande, jag tror det blev mer mulning än det blev åkning... =P
När vi hade åkt en stund så satt vi oss ner tillsammans och tog en fika och bara umgicks, det var så himla mysigt... =D
Det var jag, Maja, Sandra, Mikka, Timmie och hans son Ludvig... och de två hundarna Tyra och Zingo.. =P
Det blev som vanligt bilder, för jag är ju alltid redo med min kamera så klart... =D hihi
 Händelsebilden, alla är med på ett hörn, förrutom Tyra... (Sandra håller i kameran)
 Det snöar på Mikka, men hon kastade snön själv =P
 Timmie, Sandra och lilla Ludvig...
 Timmie försöker knäppa foto tillbaka men jag har bästa kameran... =P
 Tyra är ivrig att få fånga frisbeén... =P
 Fikadax efter att jag och Mikka brottat varandra ner djupt i snön... Sandra och Mikka...
 Maja och Tyra när de sitter och ska fika tillsammans...
 Sandra, Timmie och Ludvig vid fårat fikaställe. =P
 Och så självklart en jättefin bild på lilla Ludvig =D




Sandra och Mikka då de brottas i snön... =P

Allt som allt så har det vart en jätte bra dag och vi har alla haft väldigt trevligt... =D

När vi kom hem så åkte vi till Stavreviken och hämta laddare till Mikka och sen åkte vi till Birsta och köpt blingbling till bilarna... =P Det är så snyggt i våra bilar nu =D
Och nu till slutklämmen av den trevliga dagen... Vi ska kolla på en film, jag, Maja, Mikka, Sandra (innan hon ska jobba) och Timmie och ev Jimmie... =D
Senare så ska vi åka till Sandra och hälsa på henne det kommer att bli så trevligt =D


DAGENS BILD:
Bensinpriserna siger ju men det här är väl lite väl mycket?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback