Helrolig kväll på stan...

Gårdagen började tidigt på morgonen med att jag skjutsade Maja till jobbet klockan halv tio, efter det åkte jag hem och bytte om, sen åkte jag till jobbet och då var vi och bowlade, när jag kom hem från det så tog jag det lugnt framför tv tills Mikka kom till mig och vi bestämmde oss för att vi skulle äta på Ikea restaurangen, det var gott. =P
När vi var klar där så åkte vi hem till Mikkas mamma och gav katterna mat, sen bagav vi oss till Sörberge och hämtade Maja hon slutade jobba kl 19.00.
När vi kom tillbaka runt åtta så gjorde jag mig i ordning tog en dusch och klädde på mig, sminkade mig, sen bar det av hem till Mikka och det skedde samma procedur där ;)
När klockan var fem i tio kom vi inspringandes på ICA MAXI och skulle köpa lite dricka och bröd till Johan.
Väl hos Johan så kollade vi på tv sen skulle han skjutsa folk så vi bestämmde oss för att vi skulle möta honom i stan, det blev att jag körde Johans bil och Mikka åkte med mig in till stan, Johan skjutsade folk och han körde Mikkas bil, Runt tolv mötte vi Johan på MAX, då kom även Kicken dit, han hade varit med Fredrik en stund.
När Johan kom in till stan slängde vi in oss i en och samma bil så vi kunde umgås och vara sällskapliga, Kickn drack, Mikka blev sugen på att göra det samma...

Kicken Då han gör smygreklam ;)
Det hela slutade med att vi åkte till Timrå och fixade lite att dricka till Mikka också, det blev vin, cider och öl för hennes del. Vi åkte Johans Volvo till Timrå för att hämta drickan.
1.  2.  3.
1. Mikka när hon just påbörjar sitt drickande..
2. Jag och Kicken i baksätet..
3. Johan får också vara med på bild..
När vi kom in till stan igen så bytte vi till Mikkas bil hennes söta lila Sunny...
Då blev det ombytta roller på sittplatserna, jag körde, Johan satt bredvis och Mikka och Kicken satt och drack som bara den i baksätet. Det blir väldigt roliga bilder... ;) Även jag fick vara med på en bild :)

 

Vi åkte runt lite på stan och umgicks och hade trevligt, Desto mer tiden gick desto mindre alkohol blev det kvar och desto fullare blev Mikka och Kicken. Kicken fick för sig att han skulle åka taklucka på Sunny´n så det fick han göra en snabbis.. Bild på Kickens lilla äventyr ut genom takluckan... Varje gång vi öppnade takluckn så hette det att vi åkte "cabbat", sämsta namnet jag varit med om.. haha
Medans Kicken åker taklucka så sitter de andra och gör de Timråbor är bäst på.. ;)
 

1.  2.  3.  4.
1. Mikka, alltid synlig och Johan som körde från Timrå..
2. Kicken och Mikka igen ;)
3. Kicken och Mikka som alltid gör grimaser..
4. Sally få också vara med på en hörna..
Efter ett tag började vi bli hungriga så vi åkte till McDonadls och skulle köpa lite mat, när vi kommer dit så skulle jag beställa en påse med hot wings med tre vingar i, jag sa: Tre hotwingas och 6cheesburgare med en mellan cola. Det visade sig att de hade tolkat det som att jag ville ha tre påsar hot wings så vi delade på nio hot wingas och sex cheesburgare på fyra personer var det tänkt men så kom Simon och hoppa in i våran Sunny så vi delade det på en person till. ;) tur de, hihi
När vi stod i Driven så skulle Kicken betala och ta emot maten genom takluckan så han halvsatt på taken och när vi står tvåa i kön till att få mat så kliver mannen  bilen framför oss ut och skulle göra något bak på bilen, så säger Kicken: Öh du, snygg bil du har! (han hade en väldigt mkt nyare Sunny modell, sen liknande som Mikka)
Mannen i bilen framför hörde inte, så Kicken ropade: Gubbe!?
Då reagerade han och titta på våran bil så då kunde Kicken säga att han hade en snygg bil för den var likadan som den vi hade. Han sa tack och hoppade in i sin bil igen..
Men det roligaste var nog när det gjorde narr av personalen på McDonalds. Simon sa till Kicken att säga: Får man fortfarande motorlyft med Happy Meal?
Kicken gjorde som han blev tillsagd och han i kassan förstod inte ett skit så han frågade vad han menade och förstod inte att de drev med honom. Till slut fick Kicken säga, men vi driver ju med dg förstår du väl.. haha
Vi ställde bilen och bestämmde oss för att äta, inte lätt att äta när man kör..

1.  2.  3.  4.
1. Simon och Kicken då de sitter och smaskar på varsin "het vinge" ;)
2. Simon och Kicken då de ska tända varsin cigg..
3. Det ser ut som Mikka är jätte fascinerad på ciggen.. hihi..
4. Simon, Sally och Mikka i värsta disskutionen om allt och inget...

När vi hade käkat klart så åkte vi till shell och hämtade lite vatten till Sally, hon var lite törstig efter de två cheeseburgarna som hon åt när Kicken, Simon och Mikka satt och proppa i henne i baksätet.. Sen begav vi oss till Granlo och skulle kolla på en krockad bil, när vi kom dit så fick vi skynda oss för Mikka var tvungen att gå på toa så vi fick åka snabbt till stan igen så hon fick gå på MAX medans jag beställde nattlunch till Sandra. Vid två halv tre åkte vi ut till Sandra så hon kunde få sin lunch, där släppte jag av Mikka och Johan så åkte Simon och Kicke med mig till Gångviken och hämtade två tjejkompisar till Simon, jag skjutsade hem dem till Kicken och det var dax för efterfest.. =P
Jag skjutsade lite folk från stan till MAX sen åkte jag direkt till Shell i Nacksta ch plockade upp Mikka och Johan, vi åkte till MAX och hämtade Johans bil och åkte vidare upp till Kicken, gick på efterfest... ;)
Mikka satt och myste med sig sjäv i baksätet från Nacksta till stan..


EFTERFEST!!!
Väl hemma hos Kicken så hde drickan tagit slut så det var lite deppigt.. Kicken och Mikka bestämmde sig för att de skulle dricka filköl så jag åkte med Kicken ner till shell på kolvägen så han fick köpa lite öl, där nere stötte vi på Thomas, bytte några ord med honom sen var det tillbaka till Kicken som gällde..
Lite bilder från Kicken´s s.k efterfest...
    
  
 

När vi åkte från Kicken så åkte vi till Sandra på shell och häslade på henne igen innan vi åkte hem, hon hade fullt upp med ala kunder som hade kommit, tror det var nästan 150personer som varit på på shell på 40min ca..
När vi var där stötte vi på Thomas igen och han och Johan började prata om bilsterios, sen åkte han hem och vi pratade med Sandra en stund till innan vi åkte hem till Mikka och skulle sova var det tänkt, men väl i Stavreviken så var klockan halv sju och vi kunde inte somna bvi hade trängt ihop oss tre st i dubbelsängen och myste =P ;)
När klockan närmade sig halv åtta så tror jag att vi somnade, sov till klockan var tolv idag...

Det var en himla trevlig och händelserik kväll, det är något som man kan göra igen... =D
Tack så himla mkt för en trevlig kväll...
BTW. bara så ni vet, körde upp HELA TANKEN bensin i bilen, så nu är den EMPTY!!

Personligt meddelande till Kicken: Jag lägger inte ut de "personliga" bilderna ;)
du vet ju vilka jag menar ... hihi




KVÄLLENS BILD!!!

Jag försökte få en bra bild på mig själv, men Mikka är alltid där och ska vara med... (kamerakåt kallas det) ;)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahaha, det är sånt Johan sysslar med istället för är pappa till sitt barn..

2009-05-17 @ 17:27:33
URL: http://ewad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback