Hemma..

Nu har man nyss kommit hem.. Skutsat en massa folk, till och från stan...
Det började med att jag och Mikka åkte med Sandra in till stan sen i stan mötte vi Johan han skulle ut och supa, efter det kom Eriksson in och han var med oss tills vi skulle till Ljustadalen och hämta Madde, nrä vi gjort det åkte vi in till stan igen, där stötte vi på Kicken, Jim och Simon... Sen bar det av hem för Sandra och Johan så vi åkte och släppte dem...
Madda ringde och skulle ha skjuts hem så det fixade vi och sen åkte vi tillbaka till stan och träffade, Mia, Emelie och Magnus, snacka lite med dem innan vi skjutsade hem Fredrik, Filip och Bullen, sen åkte vi till stan igen (blev fram och tillbaka hela kvällen ;) ) När vi väl var i stan så träffade pratade vi med Olle och Oliver... Efter det blev vi så trött att de bar av hemmåt. När vi väl kommit hem ochs tällde bilen så fick jag köra till stan igen, Sofie och Sara kunde inte ta sig hem så då var vi snäll och skjutsade hem dem oxå... Så nu sitter jag här, trött som bara den men inte redo att sova än =P
Men det älr vi väl bli att jag sova snart har bara inte orken till det...

P.M. Du är lite underlig...  Verkligen.. Förstår inte vad du tänker med eller hur du tänker, men det kan ju bara var en sak eftersom der blir som det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback