Lång uppdatering....

...kommer inom snar framtid...
Gårdagen var väldigt knäpp, jag ver med Sandra på dagen, åkte även ut till henne på kvällen på hennes jobb och var med hnne från tolv till två, väntade på att Sofie skulle komma förbi och hämta sina pengar som jag var skyldig henne, men hon kom inte.
Strax efter två kom Thomas och Simon ut och de fick lite mat, sen pratade vi på medans Sandra jobbade och till klockan började närma sig kvart över tre hav fyra skulle de åka och träffa någon i skönsmon så de frågade om jag ville följa med, så de gjorde jag, hade inte mkt annat för mig... =P
När klockan var kvart över fem kom vi tillbaka till Sandra men vi kom inte hela vägen, Thomas fick punktering på sitt vänstra bakdäck så vi åkte väldigt sakta bort till Shell i nacksta och där borde han byta däck men det gjorde han inte så vi skulle åka hem men han åkte in på bilprovningan och där bytte han till reservdäcket...
Sen bar det av in till stan och där köpte Sandra Cigg och sen åkte vi upp till Lovley och Sandra skulle prata med honom men han var ju inte vaken, och det kan jag tänka mig klockan var ju liksom halv sju...
Sen åkte vi varsitt håll till Haga för jag skulle möta upp en jobbarkompis till Sandra som var skyldig henne pengar och sen kom Sandra och det slutade med att vi inte var hemma förrens nio, då åkte vi till Bergforsen sen hem... Jag bjöd Sandra på frukost, vi åt omelett med skinka och paprika i... väldigt gott, när klockan var hav elva däckade vi på hennes soffa tills klockan var haöv sex fär då kom Mikka och vi åkte till Birsta för att äta, vi kom hem igen till halv åtta och då däca vi på soffan igen... kvart över nio åkte Sandra till jobbet och jag och Mikka åkte hem till mig, nu istter vi där och tar det lugnt funderar på vad vi ska hitta på sedan...
Men man vet ju aldrig kanske blir en rut in till stan så vi får vår dagliga rastning av bilen... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback