Lördag...

Idag är det lördag igen.. det är hemsk vad tiden går fort.. =P
Men idag så ska jag va med Sandra och Mikka vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det kommer förhopningsvis blir roligt, Det finns inte en stund då man inte har kul med de två... haha
Denna veckan har varit den mest röriga veckan jag någonsin varit med om.. haha
Ja det började med att jag åkte en ¨sväng med Thomas i lastbilen, sen vända man liksom inte tillbaka dygnet, utan det blev att jag, Mikka och Sandra skulle se vem som kunde hålla sig vaken längst... Det var så klart jag =D Jag vann... Jag tror det var lite mer än två dygn som jag satt vaken, det vara bara att se till att de somnade så hade jag vunnit.. =P Snacka om att jag sov bort en heldag efter det, Torsdag blev min sovdag, somnade runt nio på Sandras soffa, medans jag sov hann Mikka och Sandra fara till Birsta, hämta Maja och även ut till Mikkas mamma.. När klcokan närmade sig sex så fick jag skjuts hem och somnade på soffan där, sov till halv tolv då Sandra ringde mig och vi åkte till Vävland och umgicks lite.. =)
Sen var det fel på sivrytmen igen... Nio på fredag morgon somnade jag på Sandras soffa igen och klev upp tolv för att gå och jobba mellan ett och fem, efter det åkte jag och hämtade mamma, sen åt vi och jag träffade Mikka och Sandra på kvällen, somnade ganska snabbt igårkväll, och jag var ovanligt utvilad då jag vaknade ideg. Jag åkte och jobbade tre timmar sen har jag inte gjort så mkt, varit väldigt uttråkad så jag har busat lite med mitt hår och med sminket... haha. Det ser kanske inte så bra ut men det var kul i alla fall =D
Nu kommer Mikka och vi ska kolla på DHW...
Ha en trevlig kväll. =D

 

Vill även säga... Tack för ditt stöd, jag uppskattar verkligen att du ställer upp när man behöver det... =)
Känns skönt att ha någon som dig då det verkligen är neråt...Det är inte alla som skulle göra det!
Puss puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback