Mer än ett inlägg per dag!

På order av en viss "någon" (du vet själv vem du är ;) ) har jag blivit tvungen att försöka skriva mer än ett inlägg per dag... så jag ska göra så gott jag kan, inte alltid man har tid till det... ;)
Men idag är i alla fall en bra början... tre inlägg bara idag... även om det inte står så mycket så är det ändå inlägg.. ;)
Pga att jag ska åka och jobba om en stund och tror inte att jag har internet förrens imorn så uppdaterar jag om fredagsfyllan i morn, men bilder och med text... ;) kan bli en rolig historia att se fram emot.. :)
Men nu är det dax att packa sina grejor så man kommer iväg någon gång... =P


Dagens bild!
Med alkohol kan allt hända... Men sjalen matchar ju tröjan =P


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Jag har ett till inlägg åt dig.

Du är utmanad, kolla min blogg.

2009-02-01 @ 11:18:42
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback