Våran årsdag!!

20januari började med att kah jobbade till halv två, sen åkte jag hem till Mikka och skulle göra mig i ordning för kvällen. =P
Dagen innan hade de färgat håret på mig och slingat det så nu är det i en färg som jag aldrig trodde att jag skulle ha på håret.. ;)
När jag kom till Mikka tog jag en dusch och medans hos fixade mitt hår, fixaade jag mina nagalr och gjorde dem snygga, När Sandra kom upp höll Mikka på att sminka mig, jag sa att de fick gör av de ville, men efter ett tag kom jag på mig själv med att det kanske inte var någon bra idé, jag blir inte nöjd med vad som helst, men det som de gjorde på mig blev å himla bra att jag blev jätte jätte nöjd... =D
Tack Sandra och Mikka!!!!
När jag var klar med sminkningen och håruppsättningen skulle jag klä på mig, men vad?
Jag hade tre alternativ, men så frågade Mia och jag ville låna en klänning av henne och sen blev det...
Jag har hälften av håret uppsatt pch resten hängande, med en snelugg... Jag hade en lila klänning med en stor rosett över brösten, svarta leggings, "klickklack" skor och en svart bolero, som endast täcker armarna och axlarna...
Jag var sååå himla nöjd med allt... =D=D
Tio i sex gick jag ner till bilen och åkte hem till Jimmie... (Jag hade inte fått vara hemma för han skulle förbereda inför kvällen, så det var anledningen till att jag bodde hos Mikka)
När jag kom hem så hade han städat, tänt ljus och höll på att laga mat, Det blev stekt lammkotlett med pommes och b-sås... I köket var det nedsläckt och mysigt... När vi hade ätit så plockade Jimmie undan och sen gick vi in till soffan där han gav mig nackmassage (jag har haft ont i nacken i några dagar inte försvunnit) Efter det kura vi ner oss i soffan och började kolla på en film.. När halva filmen hade gått säger Jimmie att han har en efterrätt som vi skulle äta så han gick och hämtade det.. Han kommer in i vargdagsrummet med två skålar glass, en till mig och en till honom, Det var strössel och kola sås på båda men i min skål fanns det även ett hjärta gjort av chocklad och på det var det en sexa gjort av chocklad, Jimmie hade smält egen chocklad och format så jag kunde ha i glassen... Det var sååå himla gulligt, det trodde jag aldrig och Jimmie... =D
Kvällen var helt underbar och helt fantastisk... =D skulle inte byta ut den mot någonting annat... =D


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Grattis i efterskott.

2009-01-23 @ 16:43:49
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback