INFLYTTNINGSFEST!!!

Imorn/idag/ikväll är det inflyttningsfet i vår nya lägenhet... =D
Har äntligen fått till det mesta, det är ju små grejor kvar att göra men det kommer det också..
Men imorn är det i alla fall äntligen dax. =D
Jag ska vara redo med kamera och se om det finns några ärovärda bilder att lägga ut, men troligtvis så hamnar de väl på bilddagboken. =P
Så imorn är det massor som ska göras, eftersom Bea kommer ska det grundstädas, jag ska jobba och innan jag har slutat så måsta jga har gjort mig i ordning så jag är klar när jag kommer hem, vilken gör att det blir Jimmie så måste städa imorn, men jag får städa dagen efter istället =P
Men men man kan ju bara hoppas på det bästa =P
Nu är det dessutom dax för mig att sova klockan börjar bli mycket och jag ska upp itid imorn så jag kan göra något innan jag åker på jobbet =P
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback