Jobba idag då..

Ja idag ska man jobba lite då, det blir inte så många timmar men en srund på kvällen i alla fall =D
Jag har gått och sagt till Sandra hela veckan att jag sluta sex men hon har rättat mig och sagt, näe du slutar åtta. haha
Hon kan mina jobbtider bättre än jag haha
Det känns som att det inte finns tillräckligt med tid för att bli klar med allt som ska göras innan fredag..
Inflyttningsfest då =D
Jag ska städa så attan för att Bea kommer och hon är alergisk mot pälsdjur vilket gör att hon borde igentligen inte kunna vara här =P
Sen ska jag hämta diskmaskinen som jag måste ställa undan någonstans för den kan inte stå i gamla lägenheten... =P
Och till sist så ska jag hämta överdelen till bokhyllan som för tillfället står i sovrumet =P Men den ska inte stå där, för jag måste skaffa ett skrivbord så jag kan ha datorn på, eller som jag kan plugga vid nu när man snart börjar skolan. =P
Och till sist så ska jag lämna igen nycklarna till lägenheten så jag slipper tänka på den något mer =P

Så det är väl ungefär vad som händer nu i dagarna =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback