Vivsta skola

Idag har jag jibbat på vivsta skola... Men det gjorde jag även igår, men det blev lite sent igår vilket gjorde att ajg kom lite sent idag men det löste sig i alla fall...
Ikväll ska jag åka med Sandra, Peter, Majja, Björn ,.f till tranviken och spela vollyboll... Tror det kan bli ganska kul =D

Veckorna går ganska snabbt nu innan det är sommarlov på alla skolor, jag jobbar för fullt men det är ändå inte så mycket som jag skulle vilja... Jag har även jobbat som personlig asststent...

I helgen var jag med Malinj upp till Solleftio och gick på Cruisingen, det var väldigt trevligt, var så himla mycket folk från timrå där, träffade en massa människor som man inte vanligtvis träffar...
Men den bästa nyheten är dock att jag har fått tillbaka min bil  =D
Jag som har längtat efter den hela maj... =P men nu har jag den i alla fall...

Nästa onsdag åker jag till skåne för jag ska kolla på min lillebrors student... =D
Jag kommer att vara nere i två veckor och när jag kommer hem så blir det flytt för oss. =D
Jag längtar som bara de tills dess..

Men nu är det slut i rutan på rast för mig.. Ska ha min sista lektion för dagen.. =)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback