Jobba nu igen...

...det är väldigt bra.. =D
Just nu sitter jag på vivsta skola och har en längre rast, tänkte att jag skulle komma igång med ett inlägg för jag tror inte att jag hinner sedan, efter att jag har slutat jobba... =P

Igår började dagen med att jag klev upp tidigt för att jobba, näör jag kom hem så träffade jag på Sandra och Mikka, vi åkte hem till Sandra sen gick jag och Mikka med alla hundarna hem till mig och väntade på Sandra där... =P
När Sandra kom åkte Mikka för hon skulle hem och äta och när Sandra kom hade hon Madde med sig... =D
Madde stannade när Sandra skulle på kalas, så jag bjöd Madde på middag, jag vet att hon kommer att bjuda tillbaka en annan dag... =D
Innan vi åt så hjälpte Madde mig med mitt CV, sen åt vi och Mikka och kom, sen var det tänkt att vi skulle se på High Scool Musical 3 men helt plötsligt så skulle Mikka till Johan, och Vi kunde inte se den filmen som vi ville se, Sandra hade sagt hela dagen att hon var lite på dåligt humör, så vi skulle se upp för henne =P
När Mikka väl åkte så hade Maja och Sandra kommit tillbaka... Men det blev ju inte high school musical som vi trodde... Ganska tärt... Men men så är det ibalnd... Men det värts var att Mikka kom tillbaka efter hon varit hos Johan och ville då se på film men då hade Maja åkt till sitt jobba redan så då blev det inte den filmen i alla fall...
Så vi skulle kolla på Stepbrothers men då blev Sandra trött och skulle sova m,en när hon sov så missuppfatttade hon min mening med att jag viska till Mikka och hon blev sur och åkte, när jag hade varit ut och pratat med Sandra så kom jag in till Mikka och sa som det var hon var lite grinig och ville verkligen ha sett High Scool Musical men eftersom du åkte till Johan och kom till oss efter som att vi inte var lika viktigt så blev hon lite kinkig, vi hade chansen men det blöév ju inte så för du åkte iväg, som du egentligen inet skulle från början. När hon fick höra Sanningen så blev hon sur, skulle inte ens se klarrt filmen utan bara sa hej då och gick... Men är det så konstigt då, vi skulle hittade på något i söndags som ni säkert märkte men så blev det inte för då var det johan som gällde igen...! Jag börjar bli lite less på att vi bestämmer men hon sticker iväg till Johan hela tiden..! om vui har bestämmt så håll dig till det, är det så svårt?!
 
Vi gjorde ett undantag igåt, vi åkte INTE på Mc Donalds, utan vi var ju hemma, för nu har de börjat med ett värsta bra erbjudande, man får en Happy Meal för endast 25kr på tisdagar och torsdagar till och med sista april så vi ska dit ikväll, det blir, jag, Sandra, Maja, Madde och Mikka, men Cicki kommer upp från Borlänge så vi måste försöka ta två bilar för en gång skull vi blir så många annars... men det kan bli riktigt kul... =D
Idag ska jag även ringa till kommunen och fråga om de har något arbetsgivarintyg till mig från 2006 för jag vet att jag jobbade på vivsta 2 dagar d¨å och sen efter det så blev det bara mer och mer, jag ska även prata med min chef på assistentavdelningen, se om jag har något sommarjobb till sommaren eller hur det blir...

Men nu ska jag och min söta lilla klass gå upp till Hagalid och ha lunch eller om tio min i alla fall =P

Ha en trevlig kväll allesammans.... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback