Fredagen den trettonde

GÅRDAGEN!!!
Jag har aldrig i hela mitt liv haft så kul förrut... Jag skulle lätt kunna göra om kvällen...
Det hela började ed att vi åkte hem till C och där hade vi vår lilla förfest =P
Jag drack för en gång skulle, vilken är väligt ovanligt när det gäller mig..
Det började med en lugn kväll då var det Jag, M, M, C, V och T, sen kom T och efter det kom det några till =D
C fyller du år så vi hade fest för henne så hon fick paket av oss och när klockan blev elva så började vi göra oss i ordning för att åka in till stan och gå på krogen..
När vi kom in till stan gick vi från Clas ohlson till Daltoons, där vi fick stå i kö fär att komma in men det gjorde ju absolut ingenting.. =P vi gjorde det bästa av situationen och ställde oss mitt på stan och sköng " ja må hon leva" för C..
När vi kom in var det alkohol som gällde.. Det blev inte så mkt på krogen men vi hade så himla kul...
DEt var jag, M, V, C, T, J och J som var ute resten vet jag inte riktigt var de tog vägen...
När det stängde på daltons så gick vi ner till BK och var där till tre =D
Där träffa vi på O och A, de var oxå ut tillsammans, =P

När klcokan blev tre så splittrade vi på oss och alla tog sig hem på eget sätt.. =D
Jag tro vi var hemma hos mig halv fyra, och då somnade jag ganska snabbt och osv till klockan var halv tolv då M ringde mig och sa att hon skulle komma. =P

Det enda jag akn säga om gårdagen är att jag hade så himla kul och det hoppas jag att resetn av folket oxå hade =)
Det är ju defenitivt någon som man måste göra om =)
Hoppas du hade en lyckad och trevligt födelsedag, det var den absolut bästa fredagen den trettonde för min del i alla fall.. =D


Kommentarer
Postat av: ewa

hehe ja, du såg ut att ha det skoj iaf. =) Och det var kul att träffa dej. Kram

2009-11-14 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback