My fortune for to day..

"You are farsighted, a good planer, an ardent lover and a faithful friend."


Idag har jag varit till Birsta och köte spolarvätska för det kan behövas, inte just nu då med tanke på hur mkt det regnar ute men det ska fyllas på i alla fall...
Men dagen började med att jag Snozade en timme =P haha inge bra alls för det slutade med att jag var jätte trött när jag kom till skolan..
Jag och Niklas gick igenom arbetet som vi skulle göra och sen var det inte så mkt mer att göra idag därav slutade jag tidigare, men det kändes inte direkt med tanke på vad som finns att gör =P

Igår satt jag upp ganska länge för att hinna läsa klart och skriva alla kommentarer som jag hade om rapporten. Jag blev ganska nöjd med det hela och vi kom fram till bra slutsatser idag tillsammans på skolan.

Jag var även in och köpte tröjan som jag så länge vetal ha =P så nu ätligen ;) lovligt nöjd med dagen hitintills i alla fall, men det kan ju bli bättre...
Får ju besök ikväll elller om en timme ungefär och då ska vi fika och surra lite, kommer bli väldigt trevligt =)

Planerande även in min årliga julklappsresa med Majja idag =D
Det kommer bli minst lika roligt i år =D

Och ännu en resa som äntligen är påbörjad planering är den som jag skulle ha gjort för länge sedan men inte har blivit av.. men nu är det på tiden att jag åker =D fast det kommer inte bli förrens i januari =P
Längtar som bara den =P

Nu ska jag gå och baka ännu mer inna folket kommer =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback