Sjukt!

Det har varit en hädelserik vecka, alldeles för händelserik om man säger så...
De flesta vet redan vad som har hänt, orkar inte dra det igen...

Men det som jag inte förstår hur man kan gå runt och ljuga om en sådan händelse...
Det är en sak att inte säga hela sanningen men att vända på det som hände till ens fördel är väl lite väl att at i...
Men om han vill gå runt och ljuga kan han ju göra det. Man kan ända kolla hur det gick till och då kommer det fram hur det egentligen gick till..

Även att tidningen överdriver så himla mycket, om man inte har all fakta ska man i´kanske inte skriva något alls.

Har pluggat som bara den hela veckan, jag har äntligen gjort klart allt som jag ska ha tills på tisdag då var har redovisning =D

På måndag ska man till sjukgymnast och göra en ny koll på nacken..
Gå och äta tabletter hela dagarna är då inte det roligaste...

På Tisdag är det som sagt redovisning..

På onsdag blir det mer pluggande..

Sen vet jag inte hur helgen ser ut, men det märker vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback