Södra...

Världens bästa helg, det kan man lugnt säga att detta varit.. Jag ahr varit så himla nöjd men allt som hänt och jag skulle inte vilja ändra på minsta lilla grej...
I fredags var jag hos en kompis i Timrå och kolla på film, sen åkte vi in till stan och träffade Magnus och Annica...
Efter det åkte vi till Sandra på Shell och umgicks med henne. =P
Sen åkte vi tillbaka till stan och när jag skulle skjutsa hem * så följde mikka med, skjutsade hemme henne oxå, vi kom till Bisrta innan vi kom på att vi skulle tillbaka till Sandra så då pkte vi dit igen...
När jag släppt av Mikka åkte jag och lämnade av * =P
På lördagen, satt jag och kollade på film och myste, det var himla trevligt.. =P
Sen var det dags för middag och självklart var det jag som skulle laga då, så det fick bli enkel mat, =D köttbullar och potatismos... Efter middagen åkte jag och hämtade *, Sen for vi runt i hela kommunen, Det blev ett himla farande...
Timrå - Böle - Timrå - Bydalen - MAX i Birsta v- Timrå - Stan - Timrå - Stan - Timrå - Gångviken - Jet i Birsta - Nacksta - McDonalds i stan - Shell i Nacksta - Stan - Haga - Timrå - Sörberge - Timrå - Gångviken - Hem...
Vi var ganska trött kan jag lova, men det var många som fick skjuts hit och dit, fy farao. =P haha

Sen ringde mamma och pratade på med mig om resan och vad de hade gjort osv. =)
JAG HAR SAKNAT DIG MAMMA!!! GLAD ATT DU ÄR HEMMA IGEN!!!

Idag blir det mys, mys och sen försöka plugga lite så man kan göra klart reflektionen =P hehe

Hoppas alla andra haft en trevlig helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback