Dagens..

Har pratat med min mystiska kommentator idag.. =p hehe
Känns skönt att höra at jag inte är den enda som märker vad som händer med ens så kallade kompisen P.
Fick veta ett och annat idag med ang det som hänt och har fått lite mer förståelse för hela alltet men jag tycker fortfarnde att det är fel...
Nog pratat om det...

Idag har vi varit i skolan kollat på en film och även fått en lite läxa tills imorn som jag inte har gjort men jag får väl läsa i bilen imorn eller till frukosten kanske.. hehe, det är som tur är bara 5 sidor.. =P
men det går snabbt att läsa det =P

Imorn ska vi även ha en old fasion girls night. =D
Jag, Sandra och Mikkah ser verkligen fram emot det =D
Vi kommer att ha så himla kul ;) hoppas jag i alla fall... =D
Men det märks imorn ;)

Idag har jag och Mikkah haft en gammal hederlig sminkkväll, men vållat hår och så vidare =D
Och så här blev resultatet. =P


Kommentarer
Postat av: kikki

mina fina tjejer, :)

kram på er!

2009-09-22 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback