Helt underbar kväll...

Ikväll har varit en jätte trevlig och bra kväll, det började med film hemma hos mig med Mikka, Lilltå och Jimmie, vi kollade Ice age 3.. Efter det åkte vi in till stan, jag och Mikkah, väl inne i stan träffa vi M och surra lite med honom men åkte vi ner på stan och träffa min DARLING!! Han messa mig tidigare på kvällen och berätta att ahn var på väg till Sundsvall så jag var bara tvungen att träffa honom.. Vi pratade lite uatnför kåren, den åkte vi en sväng med A och han åkte en sväng med oss, efter det ställde vi oss på parkeringen mitt emot pressbyrån i stan och väntade på att P min DARLING skulle komma ut så vi kunde åka hem.. Men innan vi gjorde det så skjutsade vi hem O. När vi kom tillbaka till stan så skulle P käka så då åkte vi på MAX och där stod M och väntade på oss. =P vi surrade lite till sen skjussade jag Mikkah till hennes bil så hon skulle hem.. När hon var i sin bil åkte jag till Fagervik och släppte av P, vi pratade lite innan han gick in...
Sen kollade vi lite på stjärnorna ;) hihi, väldigt mysigt, sen bar det av hem och nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag pratar med Mikkah i telefon...

Imorn blir det förförfest hon Lilltå, sen bär det av till kåren få en stämpel, så man kommer in senare på kvällen... Och till slut så åker vi upp till Petra och förfestar ännu mer, och till sist blir det krogen=D
Kan bara bli en trevlig kväll... =D

Tack så jätte mycket för en underbar och trevlig kväll... =D

Miss you my Darling...


NATTENS BILD:

Mikkah somnade i bilen när vi att och väntade på att P skulle
komma ut, men hon vaknade till ganska snabbt så vi skulle
skjussa hem E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback