Uppdatering... 09-09-09

Blir inge mkt, Sitter med datorn i knät framför tv:en och kolla lite innan jag ska sova...
Fixade bilen idag, var mkt lättare fel än vad jag trodde...
Nu kan jag lite mer om bilen än förut =P
I helgen har det varit väldigt trevligt...
Förfest, krogen, fixa ljud i bilen, lagat bilen, umgåtts med kompisar...Ungefär...
Har börjat med Psykologi i skolan och det är sååå himla intressant... Kan inte slita mig från skolan...
I helgen kommer det att hända lika mkt som förra..
Petra ska ha fest igen och de festerna är såå himla roliga =D

Det har hänt väldigt mkt den senaste tiden som man inte kan skriva om här, men en hel del kan man lugnt säga...
Men det kommer väl att bli bättre så småningom hoppas jag, men man vet aldrig...

Jag och Mikka satt och kollade på bilder och filmer från ett år tillbaka... Det var så himla kul då, Saknar den tiden och de man umgicks med då... det gäller ALLA men den här vintern kommer kanske bli lika bra den oxå, man kan ju hoppas i alla fall..

Man kan ju i alla fall göra så gott man kan själv genom att få lika kul som förra vintern om inte ens roligare, men som jag skrev tidigare så kan man bara hoppas att allt som hänt blir bättre...
Det är vad man gör det till...

Man ska inte ha för höga förhoppningar på något som man inte kan bestämma över själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback