Frukost på McDonalds

God morgon på alla glada =)
Just nu sitter jag på McDonalds i stan och käka frukost samtidigt som jag tänkte blogga en sväng ;)
Det är väldigt smart att man kan sitta på internet här =D
Ta med datorn så kan man surfa bäst man vill, snacka om bra sätt att fördriva tiden om man har tråkigt. =P
Helgen har varit toppen. =D
Jag och Jonas har haft fullt upp hela tiden.
Först var det kalas, besök av Henrik och Melinda med barn, bio, middag hos John och INgrid, åka skoter, välta med skotern, bowling, alkohol, middag hos Aina, fika hos Matte och Mia..

Och idag så ska jag inte göra så himla mkt, ska vara med Natalie och efter det ska jag till sjukhuset, fick remiss idag ;)
Ikväll blir det spagetti och köttfärssås till middag, jag ska övertala Mia om att jag lagar mat men att vi äter hos henne, vårat käk är inte direkt så lätt att äta i just nu, hehe men det blir väl bättre sedan hopppas jag =P

När nu ska jag återgå till min frukost så får vi se när jag skriver nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback