2010 Augusti

Nu är äntligen den jobbiga månaden Juli över... Jobbade 192 timmar, vilken är väldigt mkt mer än jag brukar =P
Men det bästa av allt är att jag fick förläng sommarjobba så jag får jobba även nu i Augusti.
Jag fick några dagar till i Bergsåker och de tyckte jag var väldigt bra =D
Men två dagar senare ringer de från timrå kommun och vill att jag ska ta 2 dygnspass och 14 dagar 7-20 pass, vilket jag inte tackar nej till =D
Och sen ringer de från Bergsåker igen och gav mig några dagar till.
Men det absolut värsta var när jag tackade jag till att jobba två dagar 6-16 på vivsta.
Så nu har jag inte en ledig dag på 5 veckor. Jag jobbar över 230 timmar på denna månaden, men det blir väl bättre hoppas jag, det kommer ju att märkas i plånboken nästa månad och månaden där efter =D

Sitter på jobbet nu, var längesedan som jag kunde sitta vid internet på jobbet, känns ganska skäönt att göra det =D

Till helegn som kommer vad det meningen att vi skulle åka ner till stockholm och hälsa på Mija och Christian. Han fyller ju år nästa vecka. Men det blir ju tyvärr inte så,vilket jag tycker är otroligt tråkigt,men vi får planera in en ny helg framöver, så vå får åka ner då istället, vi vill ju komma ner =P

Det är även meningen att vi ska hinna med att åpka till Sigtuna och Solna innan september månad är slut och även att vi har en ny kryssning med tillbehör bokad, och den där lilla extra som ska göras i november =D =D lillebror ska med och klättra, sen ska jag väl hinna vara hemma något hoppas jag =P hehe.. =)

Denna veckan är jobbigast.. men jag tror att jag ska överleva.Jobbar tills imorn kl 18 sen på onsdag jobbar jag 7-20 och efter det ska vi hinna på två kalas, Jonas borsdotter fyller år och hans mamma fyller på samma dag, snacka om kalas..
Vi ska även tömma balkongen på grejor efter att vi gjort klart hallen ocvh köket, måste köra på skroten med "renoveringsrester" =P

Näe, litenytta kanska man ska göra, ska gå och plocka fram till middagen som vi ska äta idag =D

Have a nice evning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback