Gamla serier...

Har kommit underfund med att det är praktiskt taget helt omöjligt att få tag på gamla serier som; Skilda världar och Vita lögner, finns säkert många fler men just dem två =P såg lite småklipp på youtube, men det är ju inte samma sak, inte för mig som typhar alla serier i orginal =P
Hehe, vill bara få tag på dem med, och rena rama rolf och rederiet är ju en klass för sig och där efter tre kroner, läste i tidningen här om dagen och kom fram till att det var otroligt längesedan det gick, Känns som man kanske ska orora sig för att bli gammal =P

Uppe på allt detta så pratade Jonas med "stockholm" igår och kom då på att vi hade ingen helg bokad, men det hade dem och någonstans på vägen var det ingen av dem som hade kollat med den andra om det gick =P såvi fick ingen resa nu heller, men jag  hoppas att det blir nästa månad för jag ser verkligen fram emot att få komma ner=D

Denna månaden kommer att bli toppen för både mig och hjärtat, har betalat alla räkningar och kom fram till att vi har mer kvar än vad vi betalat räkningar för så då kan ni ju själv tänka =D
Men det är bra för det finns så mkt vi ska göra =P

Äntligen imorn kommer nya soffan som jag har väntat på så himla länge, tur man har bärhjälp för i mitt "sjuka" tillstånd kan jag ju inte springa upp och ner för trappan =P haha

Veckan som kommer är min sista jobbvecka, men jag hoppas på mer, men vi får välse då, ska vara på ett nytt ställe då oxå, så har jag tur kan jag få lite mer till hösten där med =D

Men jag harinte tid med detta nu, Jonas kom just innanför dörren med maten så nu ska vi äta gott och mysa till det.. =D

Ha en fortsatt trevlig vecka allesammans =D

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ditt "sjuka tillstånd".... gumman?! Är du med barn?! :D:D

2010-09-03 @ 09:22:05
URL: http://kamillaveronica.blogg.se/
Postat av: bea

Jag älskade serien "älskade lotten" som ja har för mig gick på 3an, hittar den ingenstans ! Sen familjen macahan eller hur de stavas får ja inte heller tag i .. :( Skilda värdar var ju underbart att kolla på :P

2010-09-06 @ 22:41:46
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback