Annandag jul...

...är det idag och det har varit det hela dagen... Vi har inte gjort så himla många knop idag, städat, fixa käket lite till och sen håller vi på att tvätta...

Väldigt skön dag att tvätta på, ingen i hela tvättstugan så vi har tillgång till fem maskiner och två torktumlare samt två torkrum, väldigt soft...

Imorn är edt tre veckor kvar tills den stora dagen och jag kan inte längta mer... ser verkligen fram emot det =D Men innan det så ska vi göra en massa annat, först fira nyår, men vet dock inte vart än, fått några förslag men har inte riktigt nappat på något av dem... Får se vart vi tar vägen.. =) Kanske bara blir hemma men lite mys med varann och grannarna, har hört att det skjuter en hel del raketer här omkring vid nyår...

Fick väldigt bra nyheter när jag kom tillbaka ttill jobbet från sjukskrivningen dessutom, de ville att jag skulle vara kvar tre månader till så, till och med den 31 mars har jag anställning i sundsvalls kommun med position på Alnö...

Även att de ringde från Timrå kommun och frågade om jag ville ta på mig ett kontaktpersonjobb till, vilket kag givetvis tacka ja till så det ser bra ut för oss nu till våren, ska man bara hitta någonstans att ta vägen, börjar bli låte trångt i våran 60kvadratare, känns som att man äntligen att skaffa på sig lite mer kvadrat, ett större vardagsrum skulle inte sitta helt fel, får se om vi gör något åt det eller stanna, vi trivs ju väldigt bra, men men, bara tiden kan avslöja det! =)

Imorn ska jag börja tidigt så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll, får väl se om jag orkar det..

Julafton spenderades på Violvägen, hos Jonas två bröder, Vi började hos MAttias och Mia, kollade på kalle, åt julbord, umgicks, sen var vi över till Henrik och Melinda och surra lite tog en fika, prata med barnen innan tomten skulle komma... Gick tillbaka till Mattias och Mia träffade tomten, fick våra julklappar och det verkade som att barnen blev väldigt nöjda med alla sina julklappar, när vi hade öppnat allt så gick vi över till Henrik och Melinda igen för då spelade vi lite kort och umgicks.. Innan klockan blev för mkt gick vi tillbaka till Mattias och Mia, sa hej då och tog med våra grejor, vi gick över till Henrik och Melinda en stund till och kollade på tv en stund innan det var dax för oss att fara hemöver, vi skjutsade hem Melindas pappa och farmor innan vi kom hem, klockan var väl strax före två då vi kom i säng... Det var en otroligt trevlig kväll.. Hade jätte kul, på båda sidor!! =)


Nu ska jag springa en sväng i snöovädret till tvättstugan innan vi ska slänga oss i soffan med en spännande film och bara mysa!! =D

Hoppas alla haft en trevlig jul och kommer att ha en god fortsättning!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis =)

2011-01-01 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback