Januari, mörkt och kallt...

...det är då inge kul när det är så kallt som de är...
Jag har inte skrivit på väldigt länge, men nu kände jag bara för att skriva av mig lite i alla fall...
Helgen var toppen, var på fest på fredagen och på lördagen hade vi middag hemma med ett par gamla bekanta...
På söndagen så fixa vi klart i gamla lägenheten...
Idag ska jag och J hem till hans mamma och käka tillsammans med Henrik, Melinda, Max och Tea...
Efter der ska vi bort till Mattias och Mia och surra lite innan vi ska slänga en massa på skroten, får se om det blir idag eller imorn...
Imorn ska jag i alla fall hjälpa en av världens bästa vänner, det finns ingen bättre än henne.. Hon frågade mig om hjälp och sa att hon inte ville fråga någon annan för hon visste att jag var så bra vän som skulle ställa upp...
Har inte träffa henne på länge, kommer inte hit så ofta så det ska bli kul när hon äntligen kommer hit..

I helgen som kommer så ska vi gå på bio, har ju gratisbiljetter, då kan man inte låta bli att gå =D
Vi ska även på kalas för Max fyller 8 år på fredag.. Hela helgen är så gott som bokad.. =P

På skolan går det toppen, har ju börjat komma hit lite tidigare så jag kan plugga innan jag börjar sen sitter jag kvar till J slutar så åker vi tillsammans hem :)

Näe nu ska jag och Alexandra gå och ta en fika. =D sen blir det plugga lite statestik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback