Resedagboken..

Fredagen den 18 Juni..
Vi kom iväg till slut, vilket var skönt, men det var efter många om och men... När klockan var halv åtta åkte vi från njurundq och höll en jämn hastighet på 100 km i timmen. vilken gjorde att vi körde genom stockholm ganska lagom till att det blivit mörkt. Jag körde igenom stockholm, vilket det inte var tänkt att jag skulle göra, men någon gång måste ju vara den första. =D

Vi stannade på en mack strax nedanför stockholm och tog en kisspaus och tanka bilen så vi skulle slippa göra det senare på resan =) Vi bytte även förare. Jonas körde ner tikl Jönköping sen fick vi byta igen, Jonas blir så lätt trött =)

Vi bytte fler gånger den sista biten vi var ganska trött båda två även om vi sovit lite var.. Vi körde av E4an runt halv fem och var framme vid gränsen till skåne strax före fem =D
När klockan var 20 över fem var vi framme hos pappa, parkerade bilen och gick in för att äta frukost tillsammans med pappa och Anni de skulle nämligen åka till Danmark kl 7 så vi åt och sen gick ag och Jonas och la oss för att sova några timmar innan vi skulle kliva upp.

Lördagen den 19 Juni.
Vi kle upp klockan 11 så vi inte sova bort hela dagen, så nu sitter vi här i soffan och kollar på tv innan vi ska göra oss klar för att åka hem till min och Dannes farmor och hälsa på.
Ikväll blir det lugnt för vi är ganska trött båda två. =)


TACK till...
Pratade även med Hundvakten imorse och jag fick en liten chock då jag fick höra att han hade betett sig exemplariskt. Han hade inte gjort något otyg alls. Vilken gjorde att vi verkligen kan slappna av nu när vi är iväg. Tror att han mår gott av att vara där han är..
Tack för att du kunde ta honom i sista minuten, det betyder verkligen mkt för både mig och Jonas..

Men vill även säga tack till Matte och Mia för att de verkligen försökte, förstår er situation, hoppas ni förstod vår frustration. Ni kunde inte göra mer än ni gjorde. Tack, det uppsakattas det ska ni veta!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback