Fredagen den 13 november 2009

Idag är det ett år sedan jag och en dåvarnade VÄLDIGT bra kompis till mig blev bjudna på en förfest för att sedan gå ut på krogen, Vi skulle fira en kompis som fyllde 18. Det visade sig vara en bra fest och spendering på krogen för mig och vissa andra... 
Då visste jag inte att jag skulle träffa en person som skulle betyda väldigt mycket för mig längre fram, men det gjorde jag och är väldigt glad att vi träffades då vi träffades...

Det känns inte som att det har gått ett helt år, men när man tänker tillbaka så ser man hur mycket man har gått igenom och fortfarande går igenom så förstår man hur fort tiden verkligen går...

Detta år som var nu har varit ett av de bästa åren i hela mitt lov och det kan jag säga utan att fundera eller tänka tillbaka... Älskar dig Jonas!!!  <333


Idag så ska vi fixa till bilen för imorn bär det av till näset för att fira farsdag och John som har fyllt 75 år...
På måndag ska jag börja jobba på Alnöa nyaste förskola, Vibacke förskola. Det kommer att bli spännande att komma till en ny förskola och träffa ny människor och jobba med nytt folk, Jag kommer att sakna mitt förra ställe men där kommer jag ju givetvis att hälsa på. =)

Näe nu ska jag ta och fika lite innan jag ska följa med Jonas till bilen och kika på den.. tommy kommer även och kolla, två kloka hjärnor är bättre än en...

Ha en trevlig kväll allesammans jag vet att jag kommer att ha det i alla fall.. =D

Kommentarer
Postat av: Mikkah

jo det var en rolig och bra kväll.

we all living in a yellow submarine ;)

2010-11-30 @ 23:22:38
URL: http://frohmmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback