Planerat och klart!!

Nu har vi planera klart våran lilla roadtripp som vi kommer att göra i början av Januari. =D Längtar som bara den tills dess, kommer att bli så himla trevligt =)
Jonas har fått semester och jag har ledigt så då blir resan av! =D
Vi har bokat in med alla utom två så det ska fixas nu innan jul men skulle det inte funka så har vi en plan B =D

Ikväll ska jag och älsklingen min ut och äta med Sophie och Tom och FIRA, vi har massor att fira! Det är så himla kul att det går så bra med dem. vi kommer så himla bra överrens och har så himla mycket gemensamt. =)
Och ännu roligare är det att vi kan glädjas åt allt som hänt och kommer att hända varann!! =D
Grattis SOPHIE!!!
Kan bara bli bättre! =D

Och imorn då blir det årliga resan till hudik som innebär att man gör av med en massa pengar, men det är tur att lite kan gå till julklappar i alla fall resten får väl gå på "inredning". Behöver ju lite mer saker snart att inreda med snarast... =)
På kvällen ska vi åka och hälsa på Johanna och Jonas, det var längesdan nu känner jag så det är väl dax nu! =D

På söndag är det dax för julskytning och då ska jag försöka och se om jag kan hjälpa Mia, hon ska göra lite reklam för MammmaMias Babyshop... =) Det kommer nog bli bra det med! =D

Men sen mitt i allt detta då ska man hinna julpynta för det är ju första advent på söndag, då vill man ha lite julmysigt tills dess =D

Men nu skriver jag bara en massa strunt...
Jag tror jag får sluta skriva en massa strunt, men just nu kommer jag inte på mer intressant så då blir det strunt...

Men nu är min rast slut och då ska jag återgå till mitt jobb så jag kommer ut i den svinkalla luften och fryser lite om öronen och tårna så jag sedan kan gå in för att värma mig med lite varm choklad och mellanmål =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback