Mammsen...

Idag åkte vi till mammsen och Tommy, var bjuden på middag! =D
 Jag, Jonas, Danne, Sonny, Anna-Karin och deras l lilla Oskar =)

Vi kom dit vid tvåtiden och då surrade vi en massa innan det ens påbörjades middag, var ju så längesedan som Sonny och Anna-Karin had träffat mamma och Tommy... Men det verkade som att det tog igen en massa =)
DEt var himla roligt... Har hänt så himla mkt idag så det är otroligt...

Imorse vaknade jag med att flin på ansiktet! =D och det har hållt i sig hela dagen, när vi kom hem från mammsen och Tommy åkte vi och köpte clementinder och mjölk, så himla gott med clementiner... Efter det kollade jag lite på Ugly Betty innan jag kom på ide att jag skulle följa med Sopihe och Tom när det skulle gå med Harry..  Så jag har nästa precis kommit hem från en timmes promenad i mörkret med grannarna... =D Himla roligt =D

Nui ska jag sätta mig och slöa i soffan för jag tror jag behöver ta igen mig inför jobbet imorn, jobbar från 8:30- 19:30 Men det ska nog gå bra... Toppen veckan som kommer nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback