Jobb!!

Just nu kan jag bara inte vara gladare. Var på arbetsintervju i måndags och då åkte vi även och kollade på stället som det var frågan om. =)
När jag kom hem så ringde hon och frågade om jag ville provjobba onsdag och torsdag, vilket jag givetvis INTE tackade nej till. =P

Under dagenigår och dagen idag gick jag på helspänn hela dagen gjorde så gott jag kunde för att lära mig det som jag ska skulle jobba med.
När klockan närmade sig t¨vå ringde "chefen" och frågade hur jag trivdes. Mitt svar blev: Jo jag trivs väldigt bra, det är ett trevligt stället det känns som att jag är väldigt omtyckt.
Hennes svar till mig blev då, Jo jag har fått höra det, men vill du jobba 100% fast schema frma till sista december med eventuell förlängning, men troligtvis fram till sommaren..??
Jag som trodde det var ett 50% jobb fram till jul håll på att fåen chock!!
GIVETVIS!! klart jag kan jobba, det vill jag gärna! Halv fyra kom "chefen" till jobbet och vi skrev papper och jag fick fylla i liteuppgifter. =D Så nu har jag fasta timmar fram till sista december!!!
Snacka om att jag blev glad!


Men nog om det. =P på lördag ska vi till Sjösvedjan och hjälpa tillatt tapetseraså vi kan få hjälp att tapetsera hos oss på söndag! =P Längtar tills dess, det kommer att bli så fint i hallen nu oxå, sen är det bara golvet kvar. Men det ska vi fixa närvi kommer hem från Hudik =)

Ikväll har jag och Jonas ätitgott och myst med en film, nu sitter han och spelar lite på Ps3 medans jag sitter här. Är otroligt trött, så ska snart gå och sova för jag ska jobba min SISTA DAG som vikare på hela året!!!

Så himla skönt! =)

Ha det så gött allesammans=D

Kommentarer
Postat av: mikkah

Grattis till jobbet malin

2010-10-02 @ 02:34:47
URL: http://frohmmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback